Kemalpaşa okulları Sağlıklı Yaşam Ligi Festivali'nde yer aldı

İzmir'de düzenlenen Sağlıklı Yaşam Ligi Bağımsızlık Festivali'nde Kemalpaşa'yı temsil eden okullar, gerçekleştirdikleri çalışmalar ve etkinliklerle yer aldı.

Gündem Yayın: 23 Haziran 2026 - Salı - Güncelleme: 23.06.2026 13:43:00
Editör -
Okuma Süresi: 2 dk.
Google News

İzmir İl Millî Eğitim Müdürlüğü ile Yeşilay iş birliğinde yürütülen Sağlıklı Yaşam Ligi kapsamında düzenlenen Bağımsızlık Festivali, Konak Cumhuriyet Meydanı ve Gündoğdu Meydanı'nda gerçekleştirilen etkinliklerle tamamlandı.

Programa İzmir Valisi Dr. Süleyman Elban, İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Ömer Yahşi, Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç, Kemalpaşa İlçe Millî Eğitim Müdürü Ogün Derse ve Şube Müdürü Hakan İpek katıldı.

Okullar Çalışmalarını Sergiledi

Sağlıklı Yaşam Ligi kapsamında Kemalpaşa'yı temsil eden Kemalpaşa İmam Hatip Ortaokulu, Pakmaya İlkokulu, Örnekköy Şehit İncekara İlkokulu ve Ferzent Bulum Anadolu Lisesi, proje süresince gerçekleştirdikleri çalışmalar ile festival alanında sergiledikleri etkinliklerle ilçeyi temsil etti.

Berat Panha'dan Gururlandıran Başarı

Yeşilay tarafından düzenlenen Sağlıklı Nesil Sağlıklı Gelecek Yarışması'nda derece elde eden Merkez Atatürk Ortaokulu öğrencisi Berat Panha, başarısıyla ilçeye gurur yaşattı.

Katkı Sunanlar Tebrik Edildi

Proje süresince yürütülen çalışmalarda görev alan okul yöneticileri, öğretmenler ve öğrenciler, sağlıklı ve bilinçli nesiller yetiştirilmesine sundukları katkılar dolayısıyla tebrik edildi.

Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.