Dr. Erdoğan Akyüz ile Aliağa Eğitimde Yeni Başarı Hikâyeleri Yazıyor
Eğitimde kalite odaklı çalışmaları ve vizyoner yönetim anlayışıyla öne çıkan Aliağa İlçe Millî Eğitim Müdürü Dr. Erdoğan Akyüz, yeni eğitim öğretim yılı öncesinde eğitim yöneticileriyle kapsamlı değerlendirme toplantısında bir araya geldi.

Eğitimde kaliteyi artırmaya yönelik çalışmaları, vizyoner yönetim anlayışı, yenilikçi projeleri ve eğitimin tüm paydaşlarını ortak hedeflerde buluşturan yaklaşımıyla dikkat çeken Aliağa İlçe Millî Eğitim Müdürü Dr. Erdoğan Akyüz, ilçede eğitim standartlarını daha da yukarı taşımaya yönelik çalışmalarını kararlılıkla sürdürüyor. Başarılı eğitim yönetimiyle öne çıkan Dr. Akyüz, yeni eğitim öğretim dönemine ilişkin kapsamlı değerlendirmelerde bulunmak üzere eğitim yöneticileriyle bir araya geldi.
Aliağa İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı II. Dönem Sonu İlçe Eğitim Kurumu Müdürleri Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi.
İlçe Millî Eğitim Müdürü Dr. Erdoğan Akyüz başkanlığında düzenlenen toplantıya ilçedeki resmî ve özel okul ile kurum müdürleri katıldı.

İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıda, eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesi yapılarak yıl boyunca yürütülen çalışmalar ele alındı.
Eğitim Faaliyetleri Değerlendirildi
Toplantıda; eğitim öğretim faaliyetleri, akademik başarı çalışmaları, sosyal, kültürel ve sportif etkinlikler, yürütülen projeler ile yaz döneminde planlanan faaliyetler değerlendirildi.
Ayrıca 2026-2027 eğitim öğretim yılına yönelik hedefler ve hazırlık süreçleri hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

Toplantıda, Dr. Erdoğan Akyüz'ün eğitimde kalite odaklı yönetim anlayışı doğrultusunda hayata geçirilen çalışmaların ilçedeki eğitim süreçlerine önemli katkılar sunduğu değerlendirilirken, yeni dönemde de aynı kararlılıkla çalışmaların sürdürülmesi hedefi paylaşıldı.
Dr. Erdoğan Akyüz'den Teşekkür
Aliağa İlçe Millî Eğitim Müdürü Dr. Erdoğan Akyüz, eğitim öğretim yılı boyunca özveriyle görev yapan yönetici, öğretmen ve eğitim çalışanlarına teşekkür ederek, öğrencilerin başarısı için gösterilen gayretin önemine vurgu yaptı.
Eğitimde başarıyı ekip ruhu, planlı çalışma ve güçlü iş birliğiyle sürdürülebilir hale getirmeyi hedeflediklerini belirten Dr. Erdoğan Akyüz, Aliağa'nın eğitimde örnek gösterilen ilçeler arasında yer alması için tüm eğitim camiasıyla birlikte çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.
Toplantı, gündem maddelerinin değerlendirilmesi ve kurum müdürlerinin görüş ve önerilerinin alınmasının ardından sona erdi.







