Zeynep Başdaş'tan Eğitim Ailesine Teşekkür Mesajı
Narlıdere İlçe Millî Eğitim Müdürü Zeynep Başdaş, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla yayımladığı mesajda, öğretmenlere, öğrencilere, velilere ve eğitim çalışanlarına teşekkür ederek, yaz tatili için iyi dileklerini iletti.

Narlıdere İlçe Millî Eğitim Müdürü Zeynep Başdaş, 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanması dolayısıyla yayımladığı mesajda, eğitim camiasına teşekkür etti.
Başdaş, yıl boyunca emek, sabır ve özveriyle yürütülen çalışmalar sayesinde Narlıdere'deki eğitim kurumlarında bilgi, değer, üretim ve umudu büyüten bir eğitim ortamının oluşturulduğunu belirtti.
Eğitimde İş Birliği Vurgusu
Eğitim öğretim yılı boyunca kurumlar arasındaki iş birliği, velilerin ve okul aile birliklerinin katkıları ile öğretmenlerin özverili çalışmalarının eğitimin çok yönlü gelişimine katkı sağladığını ifade eden Başdaş, öğrencilerin akademik başarılarının yanı sıra sanatsal, sportif, kültürel ve sosyal alanlarda da önemli gelişim gösterdiğini kaydetti.
"Eğitim Geleceği Birlikte İnşa Etmektir"
Mesajında öğretmenlere, okul yöneticilerine, destek personeline ve okul aile birliği üyelerine teşekkür eden Başdaş, şu ifadeleri kullandı:
"Bu süreçte bir kez daha gördük ki eğitim; yalnızca bilgi aktarmak değil, aynı zamanda ilham vermek, sorumluluk kazandırmak, değer üretmek ve geleceği birlikte inşa etmektir."
Velilere de teşekkür eden Başdaş, çocukların akademik başarılarının yanında karakter gelişimlerine, sosyal becerilerine ve yaşam deneyimlerine verilen desteğin önemine dikkat çekti.
Öğrencilere Yaz Tatili Tavsiyesi
Öğrencilere yaz tatilini verimli değerlendirmeleri tavsiyesinde bulunan Başdaş, bol bol kitap okumalarını, doğayı keşfetmelerini, sanat ve sporla ilgilenmelerini, yeni deneyimler kazanmalarını ve sevdikleriyle güzel anılar biriktirmelerini istedi.
Öğrenmenin yalnızca okulda değil, hayatın her anında devam eden bir yolculuk olduğunu vurgulayan Başdaş, 2026-2027 eğitim öğretim yılına daha güçlü, daha donanımlı ve daha umutlu bir şekilde başlayacaklarına inandığını belirtti.
Başdaş, mesajının sonunda tüm öğrencilere, öğretmenlere, eğitim çalışanlarına ve velilere sağlıklı, huzurlu, verimli ve mutlu bir yaz tatili diledi.






